måndag 15 oktober 2012

Lite mer från vår lördag

Hej, jisses vad det regnar här ikväll....va ut en tur med bilen, riktigt otäckt mycke vatten på vägen! O så hörde jag på radion att delar av Gästrikland o Hälsingland kunde få upp till 1 dm blötsnö......inge kul :( Beskedet vi fick i lördagskväll la ju "sorti" på allt... men vi hade ju en riktigt härlig lördag innan det, bästa B o jag....... På fm åkte vi till Högbo o Gydas KM för islandshästar, ingen häst med...nej vi var funktionärer. Trevliga tävlingar,glada ekipage och härliga människor, ja de var några riktigt trevliga timmar...Gyda har en speciell plats i våra hjärtan...kan de bero på att vi fann vår vite prins där för en massa år sen??? <3 På hemvägen blev det ett besök hos Madame Nyberg, så mycke fint hon fått in...hoppas verkligen Emma o jag kan åka dit på "Kuraskymning" det brukar ju va sååå mysigt, o så är det kul att shoppa med min Emma ;) Vår lördagsmiddag intog vi på Church Street Saloon, ett av våra favvoställen o denna "hästdag" passade det ju sååå bra! Nu ska jag bulla upp med kuddar i sängen o njuta av Taratidningen som bästa B köpt till mej...han är bra gullig ;) hoppas jag håller mej vaken till han kommer hem <3 Kram på Er Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!

Vilken mysig hästdag...de är allt bra söta de små....;)
En kompis till mig..s...stora syster har en sån där hytte pytte liten häst...och de la just upp en bild på facebook där det ser ut som mannen i huset är ute o går med en hund eller nåt...hihi...sååå gulligt!
Va gulligt med lilla Wilma som leker med farfar...man kan ju undra vem som har roligast..;)
kram Katarina