måndag 29 oktober 2012

Vilken myshelg med familjen

Hej, trött är jag och borde krypa till sängs... men jag vill dela med mej av vår mysiga helg ;) I lördags fick vi låna Wilma hela dagen och det är sååå mysigt! Vi gick på promenad, hoppade i lövhögen, fikade hos "gammelfarmor o farfar", lekte med dockor o Barbies...Wilma gympade med Barbie ;) ;)o vi sov middag ihop, såååå underbart när lilla handen tar min o vi somnar sååå tryggt <3! Innan kvällsmyset blev det en sväng till stallet o ridning på volten, Möllebus pigg o glad! I söndags var lilla familjen och vi på "kuraskymning" hos bästa Anna-Lena på Madame Nyberg, alltid lika mysigt där o hennes kantarellsoppa är det inte många som slår, muuuums! Wilma kände sig genast hemma ...trivdes som fisken i vattnet :) Ja vem gör inte det där förresten..... ;) ;) En påse med både "braiga" o fina saker följde med hem! Tack bästa Anna-Lena för dina "specialdagar" <3 En sväng på köpis blev det innan vi åkte hem o tänk va härliga små barn är.....Wilma mötte en liten tjej när vi strosade runt och då går hon bestämt fram till henne...tar henne i hand som en hälsning...sen liksom dras dom till varann...o så kramas de sååå gott <3 <3 o så går de åt varsitt håll o vinkar till varann... Tänk om vi vuxna kunde lära oss av dessa små vad en kram kan göra gott!!! På kvällen blev det en lugn tur på bästa Mölle med trevligt sällskap i månskenet..... riktigt mysigt men lite småkallt. Nu ska jag krypa ner i sängen o hoppas på lite sömn, händerna är inte goa att tas med nu... :( Imorgon ska jag berätta om dagen idag...en speciell dag för oss <3 Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: