fredag 26 oktober 2012

En innehållsrik fredag idag...

Hej, nu är det dags för mej att krama kudden efter en härlig dag! Härliga timmar på radion...livesändning på TVfyris...mycke kan hända! Det gick kalasbra!!! www.radiofyris.se :) På em var vi några som var på Uppmässan, blev många intervjuer...både TV o radio :) O massa roliga kontakter..;) När jag kom hem möttes jag av finaste solnedgången...idag igen! Känns som vi tar igen en del av det sommaren missade ;) En härlig promenad i stormvindar med snöflingor piskandes på kinden tog vi innan vi började fredagsmyset....lite bubbel till matlagningen, så en god middag i sällskap av många levande ljus och finaste blommorna från RadioFyris! Så nu har jag bara soffhängt o kollat TV...lagom trött, det är ju fredagkväll...;) Imorgon ska jag få rå om vår underbara Wilma, så det är bäst jag är piggelin då, säger kram o gonatt govänner Ewa

Inga kommentarer: