torsdag 12 november 2009

Vår nya sänggavel och lite mer...




Gokväll, som vanligt skriver jag lite sent sent på kvällen..det är min "bästa tid".
Har haft 3 underbara lediga dagar och hunnit såå mycke, tänk så lätt allt går när man har inspiration!!
Visar vår nya sänggavel, bara väggorden som fattas nu(ska beställa av Måd, My Precioshome så fort jag hinner..)
Är så nöjd, sängborden från IKEA fick smaka på några penseldrag i farten...
Min "nyckelknippa" som jag köpte hos Madame Nyberg har hittat sin plats hos oss, blev riktigt nöjd(tack för tipset Ulrika!!)
Ibland är jag impulsiv o B bromsar lite(kanske är tur ibland,hihi) ibland säger vi båda YES till mina ideer o så blev det med min senaste....visar en liten bild av vårt kök från förra veckan....i nästa inlägg får ni se vad vi gjort, kan bara säga att vi är sååå
nöjda nu!
Ridit min härliga häst har jag hunnit, tror det är han som ger mej "kickar" av energi, haha!!
Igår hade jag en otroligt härlig dag, en härlig morgonpromenad, långfrukost med B och sen stack vi till Gävle, gjorde roliga fynd på Kupan och tog en mysig lunch på stan.
På kvällen hade vi pysselkväll på Kuriosaverkstan, 10 glada tjejer som gjorde kransar, hjärtan o arrangemang, oj vad kul vi hade, mycke skratt och många fina saker gjordes och Ulrikas goda kaka
smakade underbart, Tack gulledej för att du fixade kaffebröd och alltid ställer upp o fixar med allt möjligt!!
Nu är det dags att möta John Blund men i nästa inlägg ska jag visa vad vi gjort i köket....
Kram o gonatt på Er
Ewa

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken energi du har!!!Själv har jag influensan och bara sover och sover.Kan du kanske skicka lite energi !!!!!Vad spännande att få se ditt kök i nästa inlägg.Vad skoj att träffas och pyssla och greja .Sov sött ha en mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

Måddan - Himla lantligt sa...

Hej gulliga Eva och tack för den fina reklamen!

Så fint du gjort, förstår att du är nöjd...

Ja, det måste ju absolut stå "Lycka är att vakna vid din sida eller som en annan kund gjorde

Köpte två texter - den andra "Du är livet, lusten och kärleken" och satte på båda nattduksborden - blev jättefint :o)

Ha en finfin helg - själv har jag varit frånvarande p g a sömnlöshet sen söndag men inatt har jag sovit och jag lovar att jag är en ny människa idag - har hunnit massor idag.

Ikväll ska vi vara barnvakt - övernattning och fredagsmys till min favvotjej Nelly 3 år - jag är fullkomligt GALEN i henne...

Kramar & tankar
O välkommen med din beställning Ewa...

Måd

den 13 november 2009 03:25