lördag 19 november 2011

En lördag med våra bästisar...







Hej,vilken härlig lördag vi haft...började med en härlig morgonprommis i solsken, träning och sen en god långfrukost.
Efter lite fix här hemma gjorde vi sällskap med bästisarna K och J o "vår härliga svärson Adam" till Högbobruk. Där släppte Karin och jag av grabbarna på whiskeyprovning.... ;)
Karin och jag besökte de härliga butikerna Tant Elwira och Madame Nyberg för att få lite "advent o julkänsla"...o de fick vi, hahaha...blev några påsar med hem!!!
En mysig fika på Nybo Café hann vi också med.....innan vi hämtade 3 "glada", nöjda grabbar.....
Hungriga hade alla hunnit bli då så de blev go mat i stan( va nog sååå hungriga att jag glömde fota varmrätterna...)men min dessert blev iallafall förevigad! Muuums!
En "snabbvisit" hos Emma( som jobbat hela dagen) o lilla Wilma blev de när vi släppte av Adam...mormor kan inte träffa lillwilma ofta nog <3
Hemma igen har vi kikat på "Så mycke bättre" ( Ledin är bara bäst <3 ) o bara myst.
Trött men väldigt nöjd med dagen kryper jag i säng
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: