fredag 25 november 2011

Inspirerande bok







Gokväll i stugorna, kan tänka mej att de pysslas för fullt inför advent hos fler än oss nu.....
Stjärnorna är på plats o utebelysningen är det bara o trycka på knappen för..men adventsgranarna o lite annat "pynt" får vänta till en annan dag, mina händer tycker det räcker nu..även om jag fått mycke hjälp av bästa B!
Men jag kan inte hjälpa det...jag saknar snön till advent!!!!!
Nu ska jag bläddra ännu en gång i den mysiga boken "Wanilla country chic" som jag fick i gåva av söta Riitta i Finland(författare till boken)....det viskas om att hon kommer att ge ut ytterligare en bok i vår.......
Mycke fina bilder o inspiration är det.....
Imorgon är det Julmarknad vid Nybo Handelsplats i Valbo mellan 11 o 16, bara ett litet tips för dej som vill njuta lite härlig julstämning!!
Kram
Ewa

Inga kommentarer: