måndag 28 november 2011

Kvällsmys


Hej, tänk att snön ligger kvar här än....såå mysigt! Att några centimeter snö kan göra allt så ljust...;)
Vet inte om mina händer o jag är överrens om snön...haft såå ont idag, men hade ett bra pass på "gymmet på sjukgymnastiken" iaf, vill ju så gärna träna mera!!!
Bästa B hjälpte mej med Mjölnir så jag tog en liten runda i sol o blåst, han va pigg o glad och trampade på såå säkert med sina "guldskor med brodd" över snö o is... en härlig stund för mej!
Ikväll har vi grejat här hemma, jag gör det jag kan...levande ljus o "go" musik så glömmer jag "de onda" för en stund...
Imorgon har jag ett "spännande" möte igen...Yes!!! Så blir de träning och på kvällen stallmöte.
Letar efter doftljus med juledoft...nån som har förslag på något som doftar gott o inte luktar föööör starkt???
Nu ska jag ta mina vetekuddar o vila mej iform till imorgon ..;)
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: