lördag 3 december 2011

Ewas änglar 2011 är på plats


Hej, nu är mitt "änglabord" 2011 gjort...tycker det är lika mysigt varje år i denna tiden att välkomna änglarna på skänken!En tradition jag haft i många år är det o varje år flyttar det in en eller 2 änglar på julafton ;) Många har de blivit genom åren! Mina änglar ska se ut som "änglar", runda goa kinder o inge "smink"...
Iår får några en annan plats, de liksom passar ihop på ett annat ställe i vårt hus..
det visar jag en annan dag..
Idag har jag varit till "bästafrissan" Jessika, sååå nöjd som alltid när jag åker hem, hon klipper så det blir lätt o fixa o idag blev de en "ny skimrande" touch i luggen ;);)
Ikväll har vi ätit julbord( som var väldigt gott ) tillsammans med ett gäng goa glada vänner,mycke tokigheter blev de o med de massor av skratt :):)
Egentligen borde jag krypa till sängs...men jag fick ny energi o inspiration så jag ska pyssla en stund...o hoppas att händerna vill de me ;) ?

Ha en fin 2:a Advent,
kram
Ewa

Inga kommentarer: