torsdag 22 december 2011

Stora problem blir de när man skaffar en ny "burk"...




Hej, ikväll kan man bara säga att de är stooora problem...vet inte om de beror på min nya "burk" men jobbigt är det.....
Hinner inte skriva "överskriften" innan det publiceras.....min text o mina bilder då, de hinner inte med i julstressen.....
Vi gör ett nytt försök!!!!
I måndags va jag med Emma o Wilma till stan, Emma fixade naglar....Wilma o jag kollade tomtar...o handlade lite småsaker!!!
När mitt tåg gick hem fick Wilma va med på ansiktsbehandlingen...det som bra ska bli börjas i tid...eller!!!!!!!
Igår tog jag tåget upp till stan o fick både fotvård o ansiktsbehandling( julklapp 2010...ute i sista minuten som vanligt...) men ljuvligt härligt är det!!! Känner sig sååå fin när man kliver ut "i verkligheten" igen!
Att sen få hjälp med bästa pållen o rida en härlig tur i mörkret...bara snön som lyse...då är dagen sååå underbar!!!
Idag har de varit träning, sjukgymnast o lite mysigt umgänge med Wilma, myyyysigt!
Ikväll blev det mer julgodis i vår "verkstad"...bästa B är "knäckexperten" o jag fixar Rocky Road i olika varianter.....
Känner att nu är det dags o sova efter en härlig dag.....
kram o godnatt vänner
Ewa

Inga kommentarer: