måndag 19 december 2011

Vår julgran 2011


Hej, idag var Emma ledig o vi tog en tur med tåget till Gävle. När Emma fixade naglarna gick Wilma o jag o kikade runt, hon va sååå fashinerad av de glittriga,blinkande granarna, kunde stå hur länge som helst o titta!!!!
Inne i butikerna spelas ju julmusik o då börjar lilla damen dansa i vagnen..och "sjunga" på sitt sätt! Jisses va folk skrattade åt henne...
En snabblunch på favoritstället hann vi med ihop alla 3, sen tog jag tåget hem o Emma o Wilma(!!!) gick på ansiktsbehandling......
Bästa B och jag var i stallet och pysslade länge med vår Mjölnir, han blev masserad o mådde som en prins!! Vår lilla gubbe som snart fyller 20 behöver med lite spa!!
Ikväll har jag tränat, vilat och småpysslat lite...bakat en liten kaka för imorgon tänker jag hälsa på de underbara tjejerna på Smärtkliniken. De gjorde mej inte frisk men gav mej så bra verktyg att hantera vardagen me! O de är Guld värt!!
Ja så här ser vår gran ut i år, kortet är inte de bästa men vi gillar vår gran, "den är liksom vi"
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: