tisdag 20 december 2011

"kärt återseende" o en mysig dag


Hej, på fm va jag till smärtkliniken med lite "julfika" o då blev det en härlig pratstund med "bästa Ruth" där...tänk, hon gör mej sååå glad, hon inspirerar och får en att må sååå bra!!!Såå tacksam att just jag fick henne som kontaktperson!
Innan vi åkte hemåt blev det en sväng på stan och en god lunch med bästa B...muuums!
När jag sen kom till stallet stog min fina pålle "färdig för en ridtur"...Tack snälla Ulli o Angelika! En härlig tur i skymningen blev det, pigga hästar och "batteriladdning" för mej!!!
Ikväll har våra goa vänner Ulrika o Micke varit hos oss...då blir det "gofika", skratt i massor o ikväll lite kortspel( jag som inte kan hantera en kortlek, blanda o ge..:( )hade mest i potten när spelet va slut...så komiskt..jag som inte är nån tävlingsmänniska o knappt kan hålla i korten...men tror det kallas TUR!!!!!
ännu en batteriladdning idag...slutar väl att jag blir ett Duracell..:):):)
När de andra äter bästa B´s knäck( är väldans god har jag förstått men mina tänder gillar inte knäck..)så mumsar jag på årets "julskumgodis med polkasmak"..den får ...
"tomtar av mej"
Kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena