tisdag 5 juni 2012

En tisdag i juni.....

Gokväll,dags att säga gonatt snart efter en lång dag. Inte så ofta jag är i stallet på morgonen nu men gillar det när det händer... Att mötas av ett glatt gnäggande( eller egentligen många gnägg), småpyssla med min Mölle och släppa ut honom i hagen, fixa så han har det bra när han kommer in i kväll.... det är stallmys det!!! Så var det dags för doktorn och min armbåge fick en spruta, Tack goa Ulrika för stödet...sprutan va ett måste nu men jag kan bara säga det gör såååå ont :( men hoppas förstås på lindring några veckor sen.... På eftermiddagen kom lillWilma och skingrade det onda...vi trotsade vädret och lekte ute både i regn och när solen kikade fram en kort stund... Lillhjärtat såg att jag hade ont och blåste ofta på mitt plåster på armen...lovar att det gjorde gott <3 Efter allt regnande blir man såå glad över att solen kikade fram på kvällen, ja den kikade in hos oss me.... otroligt hur mycket solen betyder för oss egentligen... Nu ska jag ta en kopp the o sen i säng... imorgon är ju en ny dag...o det är Sveriges nationaldag, då hissar vi flaggan och firar .....eller hur gör du? Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: