torsdag 21 juni 2012

Småpysslar en underbar kväll

Hej,ikväll är jag ensam här hemma o går och småpysslar i min takt..."händerna är inte nådiga" så allt tar tid men just ikväll känns det som det inte gör nåt..natten är lång! Har gjort en nubbesallad och en laxtårta ( Madame Nybergs recept) till imorgon. Tur hade jag att min Emma kom runt på vägen hem från sitt jobb....fick inte upp locket på majonäsburken..så där hade det kunnat tagit stopp...tack gullevännen min för att Du dök upp!!! Björkar, en bukett lupiner (älskar såna) och en sommarbukett hade bästa svärföräldrarna med sig när de kikade in...så nu känns det som midsommarhelgen börjat! Veckan har varit händelserik och rolig, så många positiva möten! Det ena föder det andra..... I onsdags var jag på Akademiska o provocerades för medicin igen och äntligen verkar det som det finns nåt jag tål!!! :) :) :) Mådde så bra hela tiden...nu hoppas jag få börja med denna sort så fort det går, vill inget hellre än att få bort lite av det onda!!! Nöjd med min dag ska jag snart krypa ner i sängen och sova...tänk imorgon är det midsommarafton och det ser ut som vi får bra väder med!!!! Nu önskar jag att Ni får en härlig midsommarhelg med mycke kärlek, glädje och skratt! Kram från Ewa

1 kommentar:

linda sa...

åh vilken lycka med medicinerna!! Håller tummarna :) min midsommar firades på tävling hela dagen, skulle faktiskt hellre vart i Sverige! Var nog första gången jag tänkte den tanken sedan jag flyttade hit.. KRAMAR från Tyskland <3