onsdag 27 juni 2012

Regnbågen....

Hej, en dag med både sol o moln både ute och i "mitt sinne"...Händerna har varit " i strejk" stor del av dagen o då är det bara vila o värme som gäller (jag som ville sååå mycke idag...)menmen de sakerna finns kvar en bättre dag att göra ;) Tog iaf in en bukett pioner till köksbordet och nu doftar köket underbart! När man upplever att någon "sviker" så man inte kan hjälpa den när den behöver hjälp känns tungt idag...men jag får kraft av min underbara familj och får acceptera att det är så :( En härlig stund med hästarna blev det ikväll, Anne o jag fick lite coachning av bästa Emma o lilla Wilma...en Guldstund för mej!!! På väg hemåt "öppnade sig himlen"...blöta blev vi, haha! När vi tog hästarna till hagen kom solen tillbaka och regnbågen visade sig ( ja den va dubbel en stund med)... en av hästarna, Sigge letade nog efter skatten..... innan vi åkte hem blev det en stund hos lilla familjen. Lillhjärtat mitt Wilma älskar speglar..... <3 Nu är det dags att knyta ihop den här dagen och krama kudden...imorgon är en ny dag :) Kram Ewa

Inga kommentarer: