onsdag 6 juni 2012

Så här har jag firat Nationaldagen

Hej, här började vi dagen med att hissa flaggan och äta en mysfrukost. Efter träning o lite pyssel "bosatte" jag mej på vår balkong ett par timmar.... lite gott kaffe, en skål melon och jag insvept i en härlig pläd i soffan med boken i hand. Ibland sken solen, en stund smattrade regnet på taket men jag hade sååå mysigt...en riktig "baravarastund"! På eftermiddan tog jag en sväng till stallet....hästarna släpptes på sommarbetet idag.... gissa om de såg ut att njuta??? Vår prins får nöja sig med halva dygnet utomhus i början, har lätt att "lägga på sig"...och jag vill att han ska hålla vikten så gått det går...;) Efter lite god mat hemma blev det nationaldagsfika hos bästa "farmor o farfar", så mysigt! Ikväll har vi återigen njutit på balkongen...lite gott bubbel dagen till ära! Lugnt o fridfullt, doften av syren sprider sig och vi bara myser bästa B och jag tillsammans med missarna.... Hoppas din dag varit lika skön! Kram Ewa

Inga kommentarer: