tisdag 31 juli 2012

Härlig tisdag

Hej, dags att avsluta en härlig tisdag...ja även julimånad...oj vad dagarna går fort! Som alltid har jag haft en givande dag på jobbet, händer alltid nåt kul och idag bekantade jag mej med "helt ny saker"...som verkligen gav en "Kick" ;););) Efter vila så blev det en trevlig och god middag hos "farmor o farfar" i sällskap av lilla familjen...farfar va dagens "grillkung" o såå mycke god mat ;) och såå mycke skratt de blev!!! Mätta i magen drog vi till skogen, sååå mycke smultron det är...på en kort stund fick vi ihop 1.5 l( o då plockar jag sakta med mina händer...)! På hemvägen blev det ett stopp hos Tilde, vi tog en sväng ut i fölstohagen...blev sååå välkomnade av några föl, haha!!! Så sociala o goa de är!O sååå mysigt det är att vandra runt med alla hästarna i hagen när solen börjar dala.... Fotade Dimmans föl Vikingur och hennes ettåring Mist, både fina o trevliga hästar,har ju delat 10 år med Dimman så de känns lite som "vår familj eller flock kanske"...;) Så avslutar bästa B o jag dagen med ett glas rött på balkongen då vi passar på att fira Sveriges första OSmedalj...Tack Sara för din härliga insats, vi är såå stolta hästfolk som vi är!!! Grattis till Silvret Sara!!! Känner mej väldigt rik ikväll som får ha såna härliga dagar med många av mina <3 runt mej Kram o gonatt Ewa

Inga kommentarer: