söndag 8 juli 2012

Våran helg

Hej, söndagkväll igen o dags o krypa ner i sängen så jag är piggelin imorgon strax efter 05...! Trots vädret har vi haft en härlig helg..... i fredags va de mycke "hemmafix", tur jag har bästa B som hjälper mig <3 Min mammas "gamla lakan" sitter återigen i våra köksfönster o jag är sååå glad i dem! Uteblommorna frodas o mår bra bara de får vatten( o de sköter ju någon där från ovan dessa dagar...) En liten tur med min vite prins blev det me...o så lite god mat på kvällen med <3 vännen! Lördag till söndag har vi fått rå om vårt härliga barnbarn Wilma när E o A var på SPA i Grisslehamn, så glad att de unnar sig lite "egentid"...då får vi ju mystid med vår lilla älskling :) Vi har varit hos "farmor o farfar" flera gånger...uppskattat av oss alla tror jag ;) Där njuter vi i 4 generationer...skrattar väldigt mycke...rika är vi!!! Wilma o vi har sååå kul, skogspromenad med "smultronpåstrå"plock, mysig kvällsfika o "kvällsbad" på balkongen( då mormor fick bonusfotbad...)....ja mycke mer har vi gjort o mycke bus, skratt o kärlek har helgen gett.... Avslutade helgen med en mysridtur på min prins INNAN regnet vräkte ner...snacka om tur!!! Red i lätt duggregn, när vi kom till stallet vräkte det ner...Mölle o hans kompis Hroi får stå inne o sova inatt...tror inte de klagar ;) Nej nu säger jag Godnatt o stor kram från Ewa

Inga kommentarer: