tisdag 10 juli 2012

Önskar lite SOL...

Gokväll, sist jag skrev hade jag nyss lämnat stallet o Mjölnir o hans vän Hroi fick sova inne för att det regnade en del......ja de kom MYCKE regn där den kvällen i Tierp....hur många källare som helst blev översvämmade den kvällen, bl a vår "stallägare" Pelles, inge kul! Hemma hos oss , drygt en mil därifrån regnade det men inte alls såååå mycke o glad är jag för det! men blommorna i trädgårn tycker ändå de blivit lite för mycke, schersmin, pioner o våra gula "gamla rosor" har gett upp nu......:( På torsdag börjar SM för islandshästar i Borlänge och vi önskar de får bättre väder, så mycke träning o slit ligger bakom en start på SM så då vill vi att förutsättningarna ska va de bästa! Börjar min semester till helgen och vill förstås ha fint väder, de vill väl alla förresten efter denna "regnperiod".... Känns som det pratas väder överallt och det är väl så att vi alla längtar och behöver lite eller mycke SOL nu.... Vädret till trots har jag haft en kalasstart på veckan och somnar säkert gott ikväll! Kram o gonatt Ewa

Inga kommentarer: