fredag 7 september 2012

Fina dagar...

Hej vilka dagar jag haft o har.... igår va en sån dag när jag kanske borde legat i sängen...men med Alvedon kan de mesta bli bra, haha! Började dagen med Vakna Uppsalas frukostmöte, gav mersmak o inspiration!!! resten av dagen på jobbet bestog av fler spännande givande möten o förstås gemenskapen med alla medarbetare på RadioFyris! På kvällen tog jag en lugn batteriladdande tur på min goa Mjölnir o så sov jag gott hela natten!!! Idag blev en ledig dag med vila, träning, mysfika, ridning o kvällsmys...o massor av kantareller!!! Vi behövde fina kantareller till jobbet imorgon på RadioFyris...500 gr, så jag bad min bästa B fixa det( mina händer är inte sååå bra på svampplock)...B tog med "farfar"... en timme senare kom de hem med 5 kg!!!! O my Good :):):) "Farmor, farfar" o vi rensade svamp....så vilade jag mina händer ett tag, tog en mysfika med bästa Tobias o barnen...sen tog jag en mysig tur på min prins, kan en fredag va bättre??? Så blev det till att förvälla svamp...härlig känsla att veta vad som finns i frysen i vintern!!! Ikväll blev det en härlig míddag med bästa B <3...o så kvällsmys vid TV´n... Receptet för att klara smärtan är att kunna njuta av dagen :) Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: