söndag 9 september 2012

Mysig söndag

Hej, vågar nästan inte berätta att vi sov till nästan 10.30....kan vi varit lite trötta??? Trodde nästan inte mina ögon när jag kikade ut....men "grannen" hade ju haft 2års kalas när vi var borta igår..... Efter lite träning blev det en mysbrunch o så samlade vi kraft o energi och gick ut o plockade in alla utemöbler(tvättades först), tömde massor av urnor o blomlådor...jisses va vedmodigt och va TOMT de blev...samma visa varje höst, redan är känslan??? Nu letar jag "höstideer"...vad ska va i urnor o lådor nu??? Lite fika o så kom "extraenergin"..."bron o trappen" vid entren var ju skrapad o tvättad.....nu kom första lagret färg på( o sååå fint de blev, men ett lager till ska på o i det lite sand för de inte ska bli sååå halt), kände oss sååå nöjda!!! Lite vila blev det sen! När bästa B åkte på fotboll tog Emma, Wilma o jag en härlig promenad...ett litet stopp blev det i lekparken så lillhjärtat hade kul!!! En minipicnic hade vi där me ;) Avslutade dagen med en härlig ridtur på bäste vite prinsen o min bäste B cyklade med, en lååång mysig söndag har det varit! Nu är det dags att ladda för en ny spännande vecka så jag säger Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: