fredag 28 september 2012

Fredag igen.....

Hej, redan fredag igen... vilken vecka det blev! Måndag em till tisdagkväll var jag en av de som åkte på Relationsbåten 2012 med mitt jobb, en spännande upplevelse...en nätverksträff på drygt 1000 personer! Många möten, många byten av visitkort blev det.....o massor av spännande kontakter!!! Onsdagen bestog av vila o lite träning...mina händer o fötter va trötta!!!!!!!!!!!! LillWilma kom till oss på em o då hjälpte hon till o laga middag...Tack för hjälpen lill <3 Torsdagen va de roliga jobbet igen, RadioFyris... där händer det mycke nu, kika in på www.radiofyris.se!!!! En kvällspromenad med den vite prinsen blev det också innan John Blund hälsade på.... Idag har regnet öst ner....då får man ta på rosa stövlarna o hitta på nåt kul.... en fika med bästa Jeanette o Theo ...o tänk va en treåring kan bli lycklig av....ett spontant studiebesök i en ambulans, tututututut!!! Härligt att de finns såna käcka ambulansförare som bjuder på detta! Ikväll kom dimman över hagarna när jag tog in min prins...nästan magiskt! Avslutar min fredag med levande ljus, Lantiv o ett glas cava i köket...det är där jag trivs bäst! Kram o gonatt och ha en härlig helg Ewa

Inga kommentarer: