torsdag 25 oktober 2012

En "helt vanlig torsdag".....

Gokväll, vilken dag det varit! Första riktigt kyliga morgonen i höst var det när jag åkte till stan imorse -3, brrr! Men allt har sina fördelar...det regnade inte, hahahaha! o på dagen sken solen!!! På fm var bästa B till equiatikern med Mölle, härligt besked...Mölle mycke bättre, bara o rida på, Yesyesyes!!! Så glad för vår Prins...men erkänner, kändes igår att han va på G, såååå pigg när jag skrittade, ville inte ha sååå lågt tempo! Mitt på dagen skulle vi ha möte om morgondagens livesändning på RadioFyris.....gissa om jag blev paff när "hela gänget" från radion och "kontoret" överraskade mej med finaste blomman!!! Jag skulle ju jobba sista dagen där imorgon....menmen, det händer mycke och jag blir kvar ett par veckor till :):) Så det blev ett riktigt tårtkalas på em, inte mindre än FYRA mumsiga tårtor avnjöts i ett härligt sällskap!!!(hann bara fota tre.....) Känner mej sååå rik som fått vara på RadioFyris i Uppsala, snacka om ett ambitiöst och härligt gäng!!!!!!! När jag kom hem möttes jag av denna härliga solnedgång... Ikväll har jag fått mej en "omgång" för rygg, höft och armar, händer....lite mör nu men vet att jag mår bra av det! Nu är det bara o hoppa isäng...imorgon är en ny spännande dag, mässbesök ingår bl a Kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: