torsdag 11 oktober 2012

Höstsolen har hittat hit

Hej, vet ni...just nu visar vår termometer på 0.1 grader....nu är det höst!!! Imorgonbitti är gräset säkert frostvitt här, brrr! Men tänk två dagar irad har vi haft underbart väder på em/kväll, såå vackert när solen skiner...ute o när den kikar in här! Dessa höstfärger ger mej så mycke energi o inspiration! Idag har jag ridit min prins o de va så härligt i den höga höstluften :) På kvällskvisten har jag städat o pysslat, min bästa B jobbar o då stökar jag runt här... Förra helgen firade vi ju vår lilla älskling, så mysigt att samla alla nära o kära, umgås och föstås äta tårta!!! Wilma hade en kalashärlig dag o hon va som alltid en solståle...massor av spännande paket fick hon förstås o vet ni, det allra bästa just då tyckte hon va moppen o skurhinken...undrar om hon brås på sin mor??? Nu ska jag varva ner med en mysig tidning...imorgon , en ny spännande dag;) Kram o gonatt Ewa

Inga kommentarer: