söndag 21 oktober 2012

Teaterpremiär mm....

Hej, sent är det o jag ska krypa i säng så jag sammanfattar denna lördag så här ; började dagen i stallet o vår bäste Mjölnir fick behandling, han har känts lite "kantig" sista dagarna...antagligen "fått en hov i rumpan när de lekt i hagen" en ordentlig lårkaka fanns där...nu hoppas vi det blir bättre! Hem o vilade, tränade och åt en god lunch med bästa B :) Så blev det teater för mej och en av killarna på RadioFyrs, vi såg premiären på Fanny och Alexander på Uppsala stadsteater...riktigt bra!!! Spännande o se recensionerna imorgon...;) Fullsatt så klart o många "kändisar" var där! Ikväll har jag bara slappat och kikat på TV, myst med alla levande ljus och smuttat på ett glas rött.....missepojkarna och jag har haft en helkväll...dom har förstås fått lite extra lördagsgodis med ;) Nu säger jag kram o godnatt Ewa

Inga kommentarer: