söndag 18 november 2012

En lugn helg med vila,träning o lite pyssel

Hej, redan söndagkväll igen.....såg på mitt förra inlägg att de var daterat lördag..? (de va ju i fredags...)...men va gör det om hundra år ;) Mina händer och jag har bara tagit det lugnt, mycke vila, lite träning och så har jag promenerat och ridit båda dagarna, härligt! Igår var en sån där "gråtråkig" dag men när man rider ut på tur i trevligt sällskap glömmer man vädret ;) och efteråt fikade vi gott i stallet, sååå mysigt! Kvällen tillbringade jag i min fåtölj, kikandes på TV och läsandes emellanåt. Bästa B har jobbat hela helgen så jag har roat mej själv... Efter morgonpromenaden imorse fixade jag lite med granris, fyllde väggamplarna för bästa B hade gjort lådorna innan! En liten adventdekoration till planteringsbordet blev det me, Efter träning o vila blev det stallet, det mörknar fort nu så vi tog lilla rundan och sen lite jobb på volten i sällskap av Petra o hennes "Henry".Mölle var glad o pigg som alltid och kändes så mjuk o fin! Innan jag åkte hem stannade jag till hos lilla familjen, där hade det bakats lussekatter idag så det blev mysfika...lillWilma älskar glassen morfar köpt ;) Bäst att tala om för honom att de tog slut i kartongen ikväll....... ;) Nu ska jag krypa i säng så jag är piggelin imorgonbitti, En ny spännande vecka....... Kram o godnatt Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!

men ååå wooow..
Vilken fin veranda! O vilket fint arrangemang du gjort i baljan..
Såååå snyggt! jag älskar zink!
kram Katarina