lördag 24 november 2012

Julmarknad på Skattgården

Hej, precis sett "Så mycket bättre"...blev ju "mycke bättre" än jag trodde!!! Uggla är bara sååå bra! Efter en härlig sovmorgon o lite träning blev det en tur till skogen och lite ris sen en mysfika hos bästa vännerna. På em blev det "lilla rundan" o sen lite jobb på volten för Mjölnir och mej...och så tände jag ett ljus vid "minnesplatsen" för våra djur och kände en stor tacksamhet för var dag jag får ha min Mölle <3.....imorse gick söta Birta vidare till de gröna ängarna, alldeles för tidigt! En olyckshändelse tog henne dit och jag känner så mycket för Ulrika o Camilla idag...de har mist en god o trogen vän. Årets första julmarknad för oss blev det framåt kvällen...Skattgården i Hållnäs. Oh sååå mysigt det var, trots vädret! Massor av folk, mycke roligt att handla, gott fika och en härlig miljö...det gav mej massor av inspiration!!! Vi hade en mysig fikastund med våra goa vänner Marie, Karin o Jan, det blev "pannacotta på Uppländskt vis", muuuums!O mycke prat och skratt förstås... Lite påsar fick vi med oss hem... "lite adventsklappar" till Wilma, gott tunnbröd, lite lax i olika former och mumsig choklad. Ja så va denna lördag nästan slut.....lite god italiensk plockmat har vi smaskat på till TV´n och nu säger jag kram o godnatt från mej Ewa

Inga kommentarer: