fredag 2 november 2012

What a day....

Hej, lovar er att jag kommer o somna med ett stoooort leende på läpparna och trotsa all värk.... <3 Vilken dag på jobbet!!! Viktoria Tocca och Tess gjorde ett toppenjobb, Ni är bäst! Att sen bli totalt överraskad av alla fina på Radion...it´s tooo much..... Kan bara säga att jag blev tyst...att få denna tröjan ...finns inte ord till "känslan i mitt hjärta".....<3 Jag är rik!!! Mattias jobb med dagens sändning från RadioFyris.se gör mej alldeles varm! TV Fyris är BÄST!!! Att efter allt detta komma till stallet och bli "såååå surpriced" av en underbar stallkompis, Angelika, kan bara säga Tack "from the bottle of my heart"...tror ingen förstår hur mycket det värmer mitt <3 Nu ska jag krypa ner i sängen o sova gott...tror jag vinner över värken ikväll... Kram o godnatt till er all från Ewa

Inga kommentarer: