söndag 4 november 2012

En lugn o fin helg

Hej, ja då var den här veckan slut med...fort går dagarna! Jag har verkligen tagit det lugnt i helgen, mina händer behövde verkligen ett par dagars vila! Långa härliga promenader båda dagarna, en mysig ridtur igår och den så viktiga dagliga träningen för händerna är väl det fysiska jag åstadkommit.... Igår sent på em var jag till kyrkogården o tände ljus för pappa och "lalla Tekla", hittade så fina hjärtan som jag la ner hos dem med. Så vackert o rofyllt på kyrkogården när mörkret smög sig på och alla ljusen brann...en stilla stund! Idag hade vi mysfika hos lilla familjen med "farmor o farfar", Wilma kan verkligen få alla att leka ;) ;) Stolt visade hon upp sina nya säng... När mörkret la sig gick Berith, Emma, Wilma och jag till kyrkan på sinnesrogudstjänst. Vi har ju en underbar präst i Mikael Bedrup som gör stunden i kyrkan speciell. Mycke fin musik och sång och stämningsfullt va det. Wilma tyckte det va spännande att vara med och "körde Loreendans" när vi sjöng!!! Innan jag for hem var jag till stallet och fixade mat o sånt till min prins. Ikväll har jag bara slappat och nu ska jag säga kram o gonatt från Ewa

Inga kommentarer: