lördag 4 maj 2013

Helg igen....

Hej, just nu avlöser helgerna varandra och jag blir nästan lite "dagvild"
Sista april jobbade jag så då hade jag chansen att se "forsränningen" och vi hade så kul!
Massor av folk som det brukar va i Uppsala då, glad stämning och roliga farkoster!
Blev kvar i stan på kvällen, god mat i trevligt sällskap.
Första maj var lite kylig men solig så jag njöt några timmar på altanen. Försökte "bara vara"...lyssnade på fåglarnas kvitter o hade det gott!
Skulle rida min Mölle på kvällskvisten men han hade tappat en sko så det blev en mysstund för honom o mej i stallet....ganska skönt det me...bara han o jag i stallet! Jag gör så gott jag kan med händerna för att borsta o greja...
Torsdag o fredag jobbade jag o igår avslutade vi veckan med en som alltid trevlig AW...ett härligt gäng är vi ;) En sväng in på 19 blev det innan vi käkade på Lingon...en rolig kväll!
Idag gör sig både pollenallergin o förkylningen sig påminda så jag har dundrat i mej "måbramedicin" vill ta en ridtur på dagen och ikväll är jag bjuden på 1år jubileum på Radio/TVFyris. Ska bli såå kul och träffa gamla arbetskamraterna och "Galamiddag" blir det!!!
Ha nu en härlig helg
Kram från
Ewa

Inga kommentarer: