tisdag 7 maj 2013

Vilken mysig dag...

Klockan är sovdags och jag summerar min dag.
En riktigt härlig dag har det varit! En innehållsrik och givande dag på jobbet, har ju turen att få va ute en hel del såna här underbara dagar och de är ju inte alla förunnat ;) På vägen hem fotade jag dessa träd "i farten"..lite suddigt men somrigt!!!
Lite mat i magen sen blev det stallet där Mjölnir fick massage idag. Han njuter verkligen av att bli ompysslad vår prins!
Hade ingen lust att gå in när jag kom hem...ljummet o soligt ute  så det fick bli lite vardagslyx, ett glas kall rosé på altanen...lite tittande i ett magazin och sen satt jag bara och njöt av stunden!
Lite vardagspyssel blev det sen och då sa solen gonatt, sååå vacker solnedgång!
Nu är klockan över 23 och balkongdörren står fortfarande öppen och missarna njuter av sin första balkongkväll för iår...termometern visar +14 !!! Gissa om det blir svårt att få in mina tre killar...
Ja det har varit en dag o kväll som verkligen gett sommarkänsla...nu får vi hålla tummarna att det fortsätter så här när det snart är helg igen!
Kram o gonatt från
Ewa



Inga kommentarer: