fredag 17 maj 2013

vissa dagar bjuder på det där "lilla extra"...

Vill bara säga at jag haft en super fredag...
En kalasdag på mitt jobb, så härligt när det bara flyter på!!!
Vilade på bussen hem... tog en sväng och plockade nässlor på "säkert ställe" o så  sen blev det en skön stund med trädgårdsfix när jag kom hem... och så blir jag överraskad med gulligaste gullvivebuketten av lill Wilma,
det känns långt in i <3 när hon ger mej den! "Glazzfika"  blev det förstås när hon kom  ;)
Mysmiddag med bästa B intogs lite senare inne för att sen njuta av denna ljuvliga kväll utomhus igen.
Kvällsssolen letade sig in på ett härligt vis...
Ljummen va tempen och man vill bara inte gå in...tänk va vi längtat efter såna här kvällar!!!
Älskar verkligen vår balkong, liten mysig och där njuter vi både vi o missarna ;)
Klockan är mycke nu när jag stänger till balkongen o ändå är det +11!
hoppas sova gott inatt för jag har massor av ideer o inspiration om morgondagen...
önskar er en härlig helg och en stor kram från
Ewa

Inga kommentarer: