tisdag 1 oktober 2013

1200 Glimmaljus....

Hej, ja det var precis vad bästa B bar ut från IKEA till mej igår...tyckte jag hade "ljusbrist" när det bara va 3st Glimmaförpackningar kvar =300 ljus!
12 förpackningar va vad hans axel orkade...Tack gulligaste B  <3
Nu känner jag mej trygg igen ;) ;)
Ikväll har jag bara en myskväll för mej själv, tänt i kakelugnen,  många tända ljus förstås, smågrejat lite och snart ska jag kika på de underhållande Hollywoodfruarna.....




En vacker solnedgång har jag njutit av med, lite vemodigt när bonden plöjer åkern nedanför, det blir sååå mörkt o höstigt då!
Imorgon är jag ledig, det blir träning o vila o så ska Mölle få massage. En sväng till Gävle o lite god mat kanske det också blir...
Kramkram
Ewa

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej hej!
ja nu är det allt mysigt med alla ljuslyktor och ljusstakar som brinner..;)
Här har det också kollats på de tokiga fruarna..haha.. de är ju verkligen inte kloka!
Lilla Wilma är så söt! Va stor hon börjar bli!
Kram Katarina