torsdag 24 oktober 2013

En tuff dag som gav så mycke positivt

Idag har jag verkligen haft en tuff dag...sagt Hejdå till mina underbara brukare...mitt vikariat tog slut  :( :(
Vi gjorde dagen till den bästa...gjorde bara såna där "må bra saker", bakade, sydde, promenerade o så avslutade vi med besök på flera second handbutiker o mysfika...mycke känslor, mycke kärlek...
finaste blomman fick jag av bästa J !!!
Rik är jag som fått arbeta med dessa underbara människor...Tänk vad de lärt mej mycke  <3
Ja , jag erkänner gärna att tårarna flödade på em
Skönt för mej att vännen Maritha pysslade om mej med kärlek, prat o fika innan jag åkte hem...
och en stooor påse av de godaste bullar !!! Tack goaste vännen <3
Ikväll blev det torsdagsmys med bästa B...tyckte liksom vi var värda det...
Ett givande telefonsamtal blev det ikväll me.......
imorgon är en ny dag!!!
Ja en tuff dag har det varit men ändå så fylld av kärlek,
Tacksam är jag
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: