fredag 4 oktober 2013

Att ta tillvara på "nuet"

Ja det "enkla" kan ibland vara en svår konst.....
idag kände jag verkligen YES YES YES när mina killar på jobbet fick kommentarerna för
sina nybakta bullar till fikat "Dom här va bakade med massa smör o kärlek"...att se stoltheten i deras ögon "gjorde min arbetsdag" :) :)
Vilade gott på bussen hem från jobbet.....zzzzzzzz ;) ;)
Började helgledigheten med en stund på ridbanan, Mölle pigg o arbetsvillig som alltid!
Så härligt att se att han trivs så bra på nya stället...går lös från hagen direkt in i sin box!
O det ser ut som grabbarna trivs ihop!
Ikväll har jag bara myst här hemma, eldat i kakelugnen, tänt massa ljus, gosat i soffan med katterna, lite gott att äta o dricka...ja bara fått in "helgkänslan"  :)
Nu ska jag krypa i säng o läsa slutet i"Boken om Kalle"
Så kram o gonatt på Er

Inga kommentarer: