lördag 12 oktober 2013

Vilka härliga höstdagar...

Ja men vilka höstdagar vi får njuta av, vilka färger, vilka dofter!!!
Känns som denna hösten bjuder oss på  kalasdag efter kalasdag...
I måndags firade "familjen" vår älskade Wilma på hennes 3årsdag, börjar bli en STOR tjej nu," kan själv"
får vi höra ofta ;) ;)  En supertrevlig kväll hade vi! Tack "lilla familjen" !!!
Resten av veckan har bara rullat på, jobb, träning, vila o ridning..o så en väldans mysig AW i gårkväll ;) ;)
Har ju turen att kunna vara ute i naturen o njuta av den på jobbet... :)

 
Idag har jag ridit en härlig tur i skogen på min pigga häst...:)
Eftermiddan bestog av trädgårdsjobb, ja jag gör det mina händer fixar, resten gör bästaB...skönt att det mesta känns klart...nån timmes jobb imorgon kvar bara...:)
Varken jag eller mina händer vill jobba ute när det blir kyligare o kanske "blötare"...
Innan vi gav oss blev det en givande promenad i solnedgången.....
Ikväll är det bara soffmys...ganska skönt det me!
Kram på Er
Ewa

 

1 kommentar:

Neta sa...

Jag har fortfarande kvar det lilla blå galonförklädet med texten "KAN SJÄLV" använts av barnbarnen också :)