lördag 21 juni 2014

Att få vara tillsammans är för mig rikedom .....

När jag summerar vår Midsommarafton känner jag mej sååå rik!!!
Direkt efter jobbet åkte jag till Tobo för att börja fira midsommar ... där fanns "familjen" , min bästa B, vår Emma med hennes Adam o deras 2 barn som ( kallas lilla familjen), Adams härliga familj och våra bästa vänner.En sån härlig tradition det blivit med "dansen" och firandet där :)
Iår var ju första gången för vår Mileon att vara med och fira ... <3
Mycke folk, dans och sång, lek, fika, lotterier, fiskdamm ... och mycke prat och skratt förstås!!!
Lilla familjen, bästa B´s föräldrar och våra bästa vänner har ikväll fortsatt firandet hos oss ... Sill, lax o  Nubbesallad förstås, sen grillat med massa goda tillbehör o så ska det ju förstås avslutas med jordgubbar, glass o grädde!
Det blir mycke skratt och tok när vi är tillsammans och jag erkänner villigt att jag njuter av att få ha mina nära o kära runt mej denna dag!
4 generationer som har sååå kul ... det skiljer 83 år på äldst och yngst .......  <3
Somnar ovaggad med ett leende på läpparna gör jag
Kram från
Ewa

Inga kommentarer: