torsdag 26 juni 2014

Tre generationer på utflykt idag :)

Oh vilken härligt rolig dag vi haft, min älskade dotter Emma o mina två härliga barnbarn och jag!
Packade in oss och en picknickkorg i bilen och så åkte vi till "Min lilla mormor och jag" i Hede.

Mycke roligt och fint i denna lilla butik fann vi så lite påsar blev det .....
Och i trädgården där åt vi vår lunch och hade så mysigt
innan vi for vidare ...
Ett fikastopp i Österfärnebo tog vi, glömde fota men oj vilka goda bullar de hade :)
Så blev det lite loppis besök på vägen hemåt men vi handlade inget konstigt nog ;) ;)
Lille Mileon, 3 månader idag sov, åt och skrattade sig igenom utflykten med de 3
skrattiga "tjejerna", underbara lilla pojke <3


Ja en alldeles underbart rolig dag har det varit och jag lovar att jag somnar ovaggad
med ett leende på läpparna!
Kram o gonatt från
Ewa


Inga kommentarer: