torsdag 5 juni 2014

Härlig sommarkväll :)

Vilken underbar kväll det varit!
Igår jobbade vi på volten bästa Mjölnir och jag så ikväll blev det en tur ut i skogen, variation är bäst!!!
Solen sken, fåglarna sjöng och skogen doftade sommar .....
Midsommarblomster, hundkex och smörblommor  blommar för fullt
Det är sån livskvalitet för mej att få rida vår pigga glada Mölle <3
Varmt var det så en mysig dusch fick bästa hästen efteråt.
jag lovar han njöööööt <3
När jag kom hem vattnade jag blommorna och strosade runt i trädgårn ...
inte så mycke blommor än men det hinner nog bli ....
Syrenerna doftar bara såååå underbart
Det gäller att njuta varje dag av dem!
När jag kom in blev det en kopp the vid köksbordet ...
Älskar utsikten från vårt köksfönster,
naturens skiftningar efter årstiderna.
Just nu det gröna som frodas ...
Ser flera km framför oss och när mörkret faller ser vi
ljuset från ett torp långt långt bort över ängarna!
Lite "trollkänsla" ...
 
Solen gick ner bakom vårt uthus
där humlen är på väg långt upp på taket.
Nu är det nästan midnatt och här sitter jag med balkongdörren
öppen alldeles bredvid mig.
15 grader varmt är det så inatt sover vi med dörren öppen,
vår katt Mascot älskar verkligen det ... så han sover redan på soffan
därute!
Så kommer han till mej  på morgonsidan och är så där "lagom kylig"
Nu säger jag kram och gonatt till Er
Ewa
 

 
 
 

Inga kommentarer: