onsdag 9 september 2009

En härlig dag




vilken härlig dag jag haft!
Började dagen med min promenad, så skönt att vakna till och rensa huvud och kropp med den...
Efter en lugn frukost med B åkte vi till stallet och jag red min Mjölnir, B är ju min ena tränare så både Mjölnir och jag fick jobba i värmen(verkligen tropisk värme)
Hade väl inte riktigt samma uppfattning om allt i början, hästen och jag men efter lite jobb var vi på samma nivå och jag va sååå nöjd med min vite Prins!!
Hem igen, en dusch och en lätt lunch, sen drog B och jag på 2 loppisar.. Oh vad et är kul när vi är lediga ihop och kan göra såna utflykter....bilen va halvfull på vägen hem och vi såå nöjda!
B jobbade några timmar på em, kvällen och jag städade(gick så lätt efter vår utflykt), så hann jag måla lite på verkstan och det känns bra.
Ikväll har vi ätit en god fisksoppa o B har kollat fotboll på TV, jag gjorde 2 buxbomkransar som jag hade bestäälning på.
Känner mej såå nöjd med dagen och kommer nog att somna gott(igårkväll somnade jag på spikmattan och vaknade 02.30, sänglampan lyste och jag kände verkligen att jag legat på mattan, men när jag väl fått bort den från ryggen somnade jag ju om och sov sååå gott)
Nu ska jag försöka få med några bilder(misslyckades igår) nån på något av våra djur och så en på någon av mina tvillingblommor, jag älskar dem, blommar frodigt hela sommaren....
Ha det gott och kram
Ewaem>

Inga kommentarer: