tisdag 8 september 2009

Här är jag och mitt liv...



Hej,
första inlägget på min "egen blogg", som kommer att handla om mej och min vardag..


Så jag börjar med att presentera mej och min familj.

Jag heter Ewa, bor med min sambo B i en by i Uppland. Vi har en underbar dotter, Emma som bor och pluggar i Gävle sen 3 år tillbaka.
B och jag driver sen 21 år ett gatukök ihop.

I familjen finns också Nalle och Mascot(våra 2 perserpojkar) och Emmas exotickille Halleluja Moment(som bor hos oss ibland).

Så är vi ju lyckliga som har vår islandshäst Mjölnir( som Emma fick när hon var 11 år och som tagit med familjen på många häftiga äventyr då de tävlat allt från lättare klasser till landslaget). När Emma flyttade hemifrån hade jag lyckan att få överta honom så nu är det jag som rider mest o tävlar ibland.

Jag har alltid gillat att ha det mysigt omkring mej, älskar vitt med inslag av pastell, rosor och änglar och mycke levande ljus.

Familjen har alltid gillat att leta saker på auktioner och loppisar....kanske därav vår Kuriosaverksta, wwwkuriosaverkstan.blogspot.com!!

På min blogg kommer jag att dela med mej av min vardag och mina tankar, mina ideer och drömmar. det blir en salig blandning av inredning, katter, hästar och lite ditt och datt...

Känn dej välkommen i min blogg!
Ha det gott så hörs vi snart igen

Kram Ewa

Inga kommentarer: