måndag 14 september 2009

Vilken härlig tid...



Hejsan, sen kväll men jag är vaken (även om man inte kan tro det när det kommer ett inlägg med bara "titel"...ibland är jag lite föööör snabb på knapparna!
Jag är ingen författare och absolut ingen bra fotograf men vill iallafall dela med mej av min dag...
Imorse var första dagen i år som den där "riktiga höstluften" fanns när jag tog min morgonpromenad...hög,lite kylig helt underbar!! O alla dessa härliga färger som börjar komma i naturen nu, synd bara att jag inte hade kameran me, få se om den åker i fickan imorgon bitti...?
Jobbat en del timmar sen, mycke och göra o det är alltid kul med positiva kunder, de ger en sån energi!! Hann städa o fixa lite X med och det känns alltid bra.
Vid 18 tiden tog hästkompis Karin och jag en härlig ridtur på en timme, hästarna va på G kan jag säga, tror de också känner av denna härliga höga höstluften....men kul hade vi!
Så mysigt i stallet när vi "tanter" sammanstrålar, blir mycke skratt och prat, Gunilla va där när vi kom tillbaka från vår ridtur och hon hade ridit sin Aron.
Ikväll har jag bara gått och smågrejat här hemma, ganska mysigt det me...älskar ju att tända ljus(måste va en av IKEAS bästa kunder..?)
Nu ska jag krypa till kojs och bläddra i nyaste Lantliv(har inte läst den riktigt än..)Är såå nöjd med denna måndag, hoppas tisdagen har lika mycket gott att ge...men det är väl lite upp till mej:?!
Kram och Gonatt på Er
Ewa

Inga kommentarer: