måndag 21 september 2009

Imorgon får vi kärt besök





Hej mina vänner! Oh va tiden springer iväg...hade som tanke att skriva några rader ett par gånger i veckan men tiden räcker inte alltid till, så det får bli när det blir...
Får tänka positivt och vara glad för att man har såå mycke runt sej!!
Imorgon ska jag åka till Arlanda och hämta min mamma, kallas "mormor" hos oss, ska bli såå kul!! Tycker hon är tuff(fyller snart 85 och flyger från Göteborg själv!!)Vi ska ha några mysiga dagar ihop. Ett besök i Gävle hos Emma blir det och säkert lite shopping med...(ska till Madame Nyberg och köpa en pläd som kompis Karin lagt undan där o så hoppas jag nya numret av Jeanne Dárc Living kommit...)så måste vi ju fika mysigt och gott när vi är i stan(som mormor o jag bodde i mellan jag var 5 och 13 år).
Annars tror jag mormor trivs o myser bara hon får gå "här hemma" o va med våra katter och strosa runt i trädgårn...hon bor ju mitt i Borås och då är det härligt att vara "på landet några dagar"!
Idag visar jag några bilder jag tog från hästryggen när jag red min Mjölnir i lördagsmorse...först får ni se "kalufsen" jag sitter på o så några bilder jag tog när jag red över bron, tycker det är sååå mysigt där så jag tog kort åt båda hållen från hästryggen(kvaliten därefter, Mjölnir har ingen lust att stå stilla när vi är på tur...) men dessa turer är för mej riktiga batteriladdare, känner att det är LIVSKVALITÉ för mej.....
Ha det nu gott och njut av de underbart fina höstdagarna!
Kram
Ewa

Inga kommentarer: