måndag 14 december 2009

Äntligen snöar det....





Hejsan,
här faller snöflingor så fint ikväll, underbart!! Oh vad jag längtat! Spännande o se hur vitt det är imorgonbitti..?
Här har varit(som hos de flesta)stressiga dagar...jobb,ridning, julförberedelser o så lite nöjen!
Min Mjölnir och jag trivs såå bra i det nya stallet, trevliga hästar och människor och underbara ridvägar, så jag skulle önska att jag hann rida mera..tur att Emma vill rida lite med nu när hon har nära till stallet och är klar med sin utbildning.
Ja i lördags var vi ett gäng som firade att Emma är klar med sin lärarutbildning nu, hade en jätterolig kväll i Uppsala...visst ser hon "rätt nöjd ut", duktigt kämpat vår "lilla tös" och Grattis!!
Sent omsider fick jag gjort en dörrkrans till vår ytterdörr och så blev det lite kottar och granris vid lyktan på bordet ute, nu är det bara kälken som ska fixas, men det får bli till helgen..
Mina 2 "ljuslykteänglar" pryder en hylla i allrummet, lyser såå fint där när det börjar skymma.
Nu ska jag sätta mej med en kopp the o tända ljus och skriva lite julkort medan snöflingorna dansar utanför fönstret...
Kram
Ewa

Inga kommentarer: