tisdag 8 december 2009

Våra ljuvliga "pojkar" och lite mera




Hejsan,
efter en intensiv helg med massor av kul är vi lediga idag och mycke vill man göra...men lite lugnt ska jag försöka ta det...!
B är ut i skogen efter mer granris o lite mossa, svårt att få till den rätta adventsstämningen ute, jag vill ha SNÖ!!Ska försöka pynta vår gamla släde så det ser lite vintrigt ut?!
En ridtur får det bli på em, har bara ridit ut sen vi bytte stall men idag ska vi prova volten, både Mjölnir och jag behöver nog lite gympa!!
I helgen fyllde vår Nalle 11 år, han är sååå pigg för sin ålder, en riktig buskille..här räcker han ut tungan när jag fotar,hihi.
Mascot är mer en livsnjutare, tar det oftast lugnt och bara myser!
Båda älskar att sitta i detta fönstret, undrar hur många kort som är tagna på dom där??
I ett annat fönster blommar min orkidé jag fick av Ulrika såå fint.
Nej nu får det bli lite kaffe så jag "kommer igång"...
Ha en bra dag
Kram
Ewa

1 kommentar:

Måddan - Himla lantligt sa...

Snabbkram här på bloggen också!
Du är en underbar vän!

Kram
Maud