onsdag 10 februari 2010

Min favvoklänning o lite annat



Hej,
i helgen gjorde vi om lite vid mitt symaskinsbord(B får lyfta åt mej då min händer inte alls vill och inte får heller...)kändes roligt att få upp symaskinen,den är ju så charmig.
Så visar jag min favvoklänning...inköpt på en jättemysig butik, Faith i Borås, de har sååå mycke ljuvliga kläder till bra priser!
Var precis in på bloggen Lisastorp och hennes inlägg idag handlade precis om kläder och favoriter, det är en av mina absoluta favoriter bland alla bloggar, njuter så av hennes vackra bilder och fina texter.
Nej nu blir det vetekuddar till händerna o lite TV.

Ha det gott
Kram
Ewa

1 kommentar:

Maria sa...

Åh har länge tänkt köpa mig ett singer- eller husqvarna symaskinbord och restaurera lite:) Mycket fint du har iallfall!! o härlig butik nu verkar ha, vart ligger den?

Trevlig helg!