lördag 6 februari 2010

Vackra kort som ger dubbel glädje....


Hejsan,
i veckan fick jag de vackra korten jag beställt av Lisa med bloggen
www.lisastorp.blogspot.com.
Känns så bra att de ger såå många glädje,det blir ju ett litet bidrag till de drabbade på Haiti(många bäckar små...) och i helgen ska jag skriva dessa kort till några av mina kära som bor en bit ifrån mej...då får de ett vackert kort och några rader från mej(inget går upp mot ett handskrivet brev eller kort jämfört med ett mess eller mail tycker jag själv även om det är smidigt med dessa ting).
Något annat som känns väldigt bra är att man känner hur dagarna blir längre och längre nu, även om vi har massor av snö så får man lite "vårkänslor", det är ju ljust ända till "halvfem" här...
Idag kom en go vän till mej en stund och då började vi smida planer för en del av vår trädgård som jag känner vi kan göra något av...
många ideer blev det och nån av dem ska genomföras under våren..
när all snö försvunnit...
Ha nu en riktigt mysig helg
Kram
Ewa

Inga kommentarer: