onsdag 24 februari 2010

Underbart sällskap




Hej,
igår fick jag äntligen komma till min doktor och då bestämdes det att vi skulle prova med en spruta till i min tumled för att få nån ordning på min vänstra hand...ont gör sprutan och ont som bara den är det några dygn efter men nu är det gjort, så härligt!
Nu kan det bara bli bättre!!!
Tur jag har så gosigt sällskap även när B jobbar, Mascot o Nalle kan verkligen konsten att trösta och pigga upp när det behövs, oftast följer de mej vart jag går...vilar jag på sängen gör dom det me, sitter jag vid köksbordet tar dom kökssoffan...idag blir det mycke vila för mej och mina "gosekatter"
Kram
Ewa

1 kommentar:

Ett Vitare Hem sa...

När jag haft som mest ont har jag också fått ta cortinsonsprutor som gör så grymt ont att ta men efter några dagar är livet drägligt igen, hoppas verkligen du blir bättre nu.
Ha en fin eftermiddag!
Kramis/LenaS