onsdag 28 december 2011

En "upplevelsejulklapp"




Hej,idag har de varit jobbigt med värken :( och får man göra så gott man kan....
= morgonpromenad o träning, efter frukost måste händerna vila i varma kuddar ett tag.
Så får jag hjälp i stallet o en mysig lugn tur med 3 goa stallvänner till sällskap då slappnar kroppen av o laddar energi :)
Efter lite vila blev det tacos hos lilla familjen och en mysig promenad på maten med Emma o Wilma, så lite mysfika innan vi åkte hem. Tack goa lilla familjen för ikväll, sååå mysigt :)
Nu sitter jag o slökikar på Tv med bästa B o pratar om lilla familjens härliga julklapp till oss................
Tomas Ledin på Rondo i Göteborg....we love!!!!
Sen jag var 15( o de är lääänge sen)har han varit en idol...glömmer aldrig när jag precis fått min första EP med honom(de va på den tiden man spelade skivor!!!)o familjen o jag var på restaurang i Göteborg o Tomas Ledin satt vid bordet bakom...tror ni jag kunde äta???? No no!!!Tomas i jeans o svart skinnjacka o hade långt hår, sååå snygg tyckte jag ;)
Ska bli så himla kul att uppleva Göteborg en helg igen o showen förstås!!!!
Nåt jag med njuter av i kväll är den goa vita tomten och de två plåttavlorna jag fick av bästa Ulrika, deär sååå ljuvliga...eller hur??
Nu ska jag försöka sova o få lite ordning på händerna
Kram o gonatt
Ewa

Inga kommentarer: