fredag 9 december 2011

Fredagsmys...


Hej, riktigt tråkväder har vi haft med blötsnö o sen regn o blåst( så nu är snön borta :( )...men vet ju att vi varit förskonade jämfört med mångamånga andra......
På fm var jag på ett inspirerande o positivt möte och efter det fick jag hjälp med min "vite prins" så då trotsade jag o en vän vädret för en liten runda...o det är konstigt har man väl kommit upp i sadeln känner man inte vädret ;), röda om kinderna o liiiite blöta men nöjda kom vi tillbaka!
Här hemma har bästa B gjort köttbullar på em och ikväll har vi ätit gott o kikat lite på TV (jag såg på Idol, första gången denna säsongen erkänner jag) och myst i "stugvärmen"...det går åt mycke ljus nu;);)
Imorgon blir de träning och så hoppas jag få kika på "våra grabbar" F och A när de tävlingsdansar här i krokarna....
Nu säger jag kram o gonatt
Ewa

1 kommentar:

Hagbacken sa...

Hej, vad fint du har gjort i ordning på brickan! Tack för din söta kommentar förresten :)

Hoppas du blev nöjd med resultatet på idol-finalen, för det blev jag :)

Kram Linda