tisdag 6 december 2011

Julstämning


Hej, ikväll njuter jag av att det ät "lite vitt" ute...ja några cm snö, såååå mysigt!
Inomhus drunknar jag i doften av bästa B´s pepparkaksbak...provsmakat har vi gjort i sällskap av lite go glögg, en mysig måndagkväll!
O bilden från vännen "Elisabeth"( som är uppfödare till Emmas goa misse "Halleluja Moment") är bland de vackraste "Julebilder" jag sett...bilden är tagen i hennes mysiga torp i "Upplandskogarna".
En liten idyll med mycke känsla... Tack gulle Dej för jag fick "låna bilden"
Kram o gonatt mina vänner
Ewa

1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Åh vilken mysig bild - verkligen äkta gammeldags julkänsla i den!! Tur att du fick låna bilden så alla vi andra också får ta del av julstämningen *ler*. För övrigt låter det som att ni haft en riktigt mysig måndagkväll, härligt!!